projectscene

Alla inlägg under maj 2012

Av Nora Rainbow - 11 maj 2012 23:30

Såg på paranormal activity och nu är jag skit rädd hihi  

En fin bild på en DÖDLIGT fin docka så man får lite bättre tankar!      


//Nora  

Av Nora Rainbow - 11 maj 2012 12:20

 


Rängbågs ögonfransaar! Wie..Ni hittar dom på Shock ^^.


//Nora  

Av Nora Rainbow - 10 maj 2012 22:14

Bakade till slut en paj! Den blev god!    Men jag skulle skärt äppelna i mindre bitar dock  . Så här blev den  

God natt


//Nora     

Av Nora Rainbow - 10 maj 2012 18:56

Heeej,har kommit hem från världens kör. Har ont i min fot. Vill ha paj. Mitt hår har krullatsig. Nått mer intressant? Haha.. ._. Mm ska äta men sen funderar jag på att baka paj OuO. Asså vem älskar inte paj?! Det är typ det godaste som finns!   

Fina bild som fokoserar på hår ._. 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 10 maj 2012 10:40

Just nu har vi gympa men jag och Nora skadade våra fötter i lördags... de är någonting med hälsenan som är fel :3 heh... Julia har satt sig hos oss också :D meeoowww. Letar efter lite bra youtube dubstep... nej alltså dedär blev fel. Jag letar efter BRA dubstep. Nån som har tips? :D just nu lyssnar jag på dehär: 

De är väl sådär... gillar den inte... :c LETA VIDARE<3 Ni som har mitt nummer; SMSA MIG JAG HAR TRÅKIGT D: Heheh förlåt Nora du är rolig men inte i min situation just nu  hhehehhehehheh.... vi hade nationellt prov idag, DET GICK JÄTTE BRA. Vi hade 45 minuter och skulle skriva om framtiden i engelska, vad vi trodde skulle hända hur de skulle se ut osv. Jag skrev ungefär 4 och en halv sida.. det är JÄTTEBRA. Heheh var tvungen att övrunda när de var 10 minuter kvar, fick panik :S Jaja nu får vi hoppas dom har överséende med allt kritiskt jag skrev om samhället nuförtiden... :P Såhär ser jag ut just nu  



Av Nora Rainbow - 10 maj 2012 09:31

 


Sitter och väntar på jympan...ja hihi

//Nora    

Av Nora Rainbow - 9 maj 2012 20:50

Va på fotokurs idag vi jobbade med diagonala,raka,runda,trianglar former typ som detaljer i naturen. Så här kommer lite bilder! 

                                     

Hope u like it!   

//Nora   

Av Nora Rainbow - 9 maj 2012 20:50

Kom hem nu från ekdala, haha de var ganska så tomt när jag kom dit.. kanske för att jag var den ENDA eleven där... heh dom andra kom typ 10 minuter senare och vi typ spela lite plockepin och sedan jammade dom lite (jag kolla på) i musiksalen, efter de så stack vi till Hemköp och köpte Extreme Lime, DET ÄR SAMMA SAK SOM 7UP?! Så dåligt haha<3 Nejmen de var gott :3 Haha sedan så kom ju Nora och Saghar, då spelade vi rullpingis eller vad de heter, JAG VANN FÖRSTA RONDEN^^heh. När jag och Nora stack så märkte vi inte att William gick upp bakom oss så han typ sa: BU! Jag skrek och tappa balansen och ramlade ihop på marken..Råkade skrapa armbågen :c det märkte jag inte förrens senare hehehhhhh de svideeer <_<  kolla de syns inte mycket MEN DET KÄNNS.

Det göt inget, känner mig cool nu, det var länge sedan jag skadade mig så det syntes 8) PUSSHEJ NU SKA JAG DUSCHA SEDAN SPANSKA.  

Ovido - Quiz & Flashcards