projectscene

Alla inlägg under januari 2013

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  
Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.


                                                   

Av Nora Rainbow - 30 januari 2013 09:45

  Hääj jag har låtit mitt hår varit lockigt/vågigt för ett tag nu tyckte
synd om det nu när jag har misshandlat det med all min blekningHar inte hänt så mycket här min far är i Thailand och min mor är i
Poland så det är bara jag och min broder hemma, ganska gött när man kan spela 
hög musik men saknar ändå dom :c.  

           
   
 

Av Nora Rainbow - 22 januari 2013 22:43

          


Fab eller hur?

Av Nora Rainbow - 14 januari 2013 21:57

Idag såg jag klart animen AnoHana.



AnoHana handlar om en grupp av 6 barndoms vänner som växer ifrån varann efter att en av dom dog i en olycka (Menma). Tio år efter olyckan kommer Menma tillbaks som ett spöke till Jintan (gruppens ledare) som har stängt in sig från omvärlden och ber om sin önskan att bli sann för att hon inte har kunnat finna frid från deras värld. Men eftersom Menma inte kommer ihåg vad sin önskan var så samlar Jintan ihop gruppen för att lösa gåtan. Detta är då såklart inte en dans på rosor utan det är mycket drama och känslor mellan vännerna som kan komma ivägen för att lösa Menma's problem.


 


                                                                       Min favorit karaktär:
                                     


                                                                   Det är: Honma Meiko (Menma)




             Den här animen är precis som Clannad och Angel Beats mycket sorlig och det kan komma mycket tårar.


                        Angel Beats får  av fem för att den är grym och jag älskar den thihi.


                     

Av Nora Rainbow - 14 januari 2013 19:08

Blblblaböbö hej!



                                                                     Idag fyller Dave Grohl år!


                                  



                                                                                   //Nora  

Av Nora Rainbow - 8 januari 2013 20:47

Hejsan det var länge sedan jag har inte haft lust att skriva något eftersom min dator är på reparation men ni ska få lite uppdateringar för det har hänt lite grejer

Skapa flashcards