projectscene

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Mamma sa lek aldrig med grannens barn O.O

Av Nora Rainbow - 5 maj 2012 11:42

Heeeerrrreguuud ni som inte var på liseberg igår ni missade en sensation! Hahaha när vi var vid uppsvinget så såg vi en kille som liknade Frej och jag ba; vi går fram och frågar om det är han!  Ja så jag gick då fram ba ehm... hej... är det du som är Frej? Aa det är jag. Sedan gick han vidare :c MEN JAG SNACKADE MED HONOM OMMMGGGGG :D Hhahahahah yayyyy det var helt awesome vi var där med Saghar, Sanna, Hanna, Johan, Nemo, William aka Kurt, och och och en massa fler :D vill göra om det haha :c Det blev dock ganska sent enligt mina föräldrar, var hemma ungefär halv 12 ^^ Men de var som sagt roligt och Maskinen var ju skit grymma :3 Nora får ladda upp bilderna hon fick sedan idag :D Nu ska jag iväg och åka lite i området med min longboard, kanske ringa Maja och Nora? Får se :D PUSSHEJ  

 
 
Stiiinaaa

Stiiinaaa

5 maj 2012 11:53

Fin blogg! Checka gärna min & släng in en kommentar!

http://stinamaria.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

isabella

5 maj 2012 14:55

Vem är frejj?? Efter?? HAHAH

Nora Rainbow

5 maj 2012 20:36

Alltså.. jag vet inte om det stavas frey eller frej eller fräj men ja, det är den skånska rapparen i maskinen, han sjunger rappen i krossa alla fönster :D Han är hheeelt grym

 
Ingen bild

Johanna carlsson

5 maj 2012 22:57

Hej har läst eran blogg ett tag och jag tkr att hon Maja eller vad hon heter . Hon e ju nästan alldrig med er! Bor ni långt ifrån varrandra eller ?
Vill se mer av hon synd att hon inte skriver så mkt . Hon är ju jätte bra på att blogga.
Nora jordgubb
Elif lingon
Maja kösbär
Hhihi
Pusssss :^*

Nora Rainbow

5 maj 2012 23:30

Aww vad gulligt^^De är så att Maja är en väldigt fri person vilket betyder att hon bloggar när hon har lust och insperation, hon är nog lite mer aktiv av sig på sin egna blogg^^ http://goatbuddha.bloggplatsen.se/ Haha jag fattade nog inte riktigt dedär med bären men det låter smaskigt, dock gillar jag inte lingon :c //Elif

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards