projectscene

Alla inlägg under september 2012

Av Nora Rainbow - 29 september 2012 17:21

Tjena!


Är ensam och har sjukt tråkigt! Känner att Tumblr är mitt liv just nu cx!
Men aja om ni vill föja mig så hittar ni min tumblr här.

             



//Nora  

Av Nora Rainbow - 28 september 2012 22:36


Hejsan! Jag lever!



Har haft massa prov och kompisar så jag har inte hunnit att blogga! :S 
Lite bilder från kvällen! 

 
Visst blev vi fina? c;
 



//Nora    

Av Nora Rainbow - 23 september 2012 22:36

Tjo hej!



Idag så var jag och shoppade med Julia och William c:.
Det var lite fail för när äntligen hadde kommit fram så tänkte dom stänga Cx, 
som tur han jag i alla fall köpa någonting ^^. Efter det så åkte vi typ buss hela dagen
för att komma hem haha.

 


Älskar mina nya plagg c:<3


//Nora  

Av Nora Rainbow - 22 september 2012 14:22


Hej haj

Är med i Gallerix tävling och det skulle vara
jätte snällt om ni röstade på min bild som är här ^^.

 



//Nora  

Av Nora Rainbow - 21 september 2012 18:00


Idag är det filmkväll med Julia c:.

Vi har en massa madrasser,kuddar och tecken super mysigt :D!

 
på lektionen x).

     

//Nora  

Av Nora Rainbow - 21 september 2012 00:03

 

                                                                              //Nora  

Av Nora Rainbow - 20 september 2012 23:59



Hej hej, sitter här och gosar med Julia ^o^.
Sover över hos henne och sånt där trevligt c:. 

Jaja skriver mer om det sen nu ska vi sova c:.

//Nora  

Av Nora Rainbow - 19 september 2012 20:57

Yey



Min mamma har äntligen kommit hem från Holland :D! 
hon tog med sig lite gött gött och trevligt så det var ju skoj

    
   



//Nora  
  

Ovido - Quiz & Flashcards