projectscene

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nora Rainbow - 24 oktober 2012 20:45

Häj! Idag så upträdde jag i skolan ''rock ensamblen'' då asså c:. Femmorna skulle se på vår skola så ja vi visade upp musik rummet c:! Vi körde dom här låtarna!:                                      Jag sjöng inte allt då såklart men jag sjöng vissa delar ^_^. Men skit skoj var det men jätte trött blir man efter att spela musik i 4 timmar cx.//Nora   

Av Nora Rainbow - 23 oktober 2012 21:13

Tjena! Vet ni? Jo Amanda Jenssen's nya album                                             är på vär och två låtar har kommit ut!                                                                           sjuk bra! :D Men i alla fall så tänkte jag skriva av mig lite citat                           då och då på bloggen som kommer lite här och vart för jag                              spammar skype home jätte mycket känner jag nu stackars                                    alla mina vänner som har fått lida, haha!                                                                                                  Så säg som det är, för den här gången krävs det mer                                         innan jag öppnar armarna. Förlorar mig, och känslorna                                    faller fritt på midnattsgatorna för vem bryr sig om                                     våra hjärtan blir förstörda? - Håkan Hällström   Och juste jag är                       ledsen om inläggen är lite röriga men min ''enter'' knapp funkar inte så                                         det är inte så mycket jag kan göra åt just nu >.<                                                                        //Nora               

Av Nora Rainbow - 22 oktober 2012 20:19

  
                                                            //Nora  

Av Nora Rainbow - 20 oktober 2012 17:09

            Hejsan!                                                                                                                                                         Har spenderat Fredagen och Lördagen men bästa Sara var jätte mysigt! ^o^ Vi gjorde ansiks mask och jag fick ett jätte söt muffins skål och ett par örhängen super snällt jag dör >o<! Har också besök av mammas kompis från Norge så jag fick en ring och två super söta hjärt klubbor! Känner mig super bortskämd! Tänkte lägga upp bilder på det och det är 3 nagellack med och det är från förra veckan som jag fick av mina kusiner :3!                             //Nora  

Av Nora Rainbow - 16 oktober 2012 22:45

Ville bara säga att den här videon är värd tiden att kolla på ^_^                       //Nora  

Av Nora Rainbow - 14 oktober 2012 22:32

         
 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 14 oktober 2012 22:05

Hej hej

Så nu har alla kusiner åkt hem och jag sitter 
här brevid sötaste kattenFick nagelack och ett par vantar super fab visar det imorgon om jag hinner ^_^
Det var super mys att träffa alla men nu är jag super trött så
kommer nog somna ganska snabbt x).
Men jaja c:.

//Nora  

Av Nora Rainbow - 12 oktober 2012 21:13

         




//Nora  



Skapa flashcards