projectscene

Alla inlägg under juni 2012

Av Nora Rainbow - 30 juni 2012 19:17

Mitt liv har varit kaos på senaste tiden, haha ska dra till Turkiet på fredag såååå ah, de är typ en massa förberedelser :3

Idag var jag hos frissan.... en ny frissa typ och och och hon paja mitt hår

Hon typ gjorde det normalt och fult när hon fönade det men ja har kvar min grundfrisyr

EN KAMM-SNAPPARE D;

Sååååå ah... vet inte hur jag nu ska kunna tupera håret... :c

Är det bara jag eller har alla butiker fått ett inslag av pastel goth tema? D:
Eller... det kanske bara är jag då..

Sååååå ah.. idag åt jag första gången på Pizza Hut 8) seeeeeega var dom men skitgott annars   Tog 20 minuter för dom att göra pizzan som var lika stor som en stekpanna... Ferrari skulle ha gjort 2 familje pizzor på den tiden :@ FERRARI IN MY   

Blev också lite shopping men min hjärna var seg och glömde ta foton och skit INNAN jag vikte dom och la in dom i garderoben...

Nåt roligt/dåligt som hänt er under sommarlovet hitills??? :D BERÄTTA NU //3LiF

Av Nora Rainbow - 29 juni 2012 00:28

Bara jag som haft ett otroligt segt sommarlov hittills? Hm... får nog spica upp de lite grann 8) Nej men imorgon tror jag att jag ska va med Saghar   Det var ett tag sen nu :O

Idag var jag med Maja... och Liza Holgersssooon :O Kan länka hennes blogg faktiskt.. HÄR. 
Vi gick till Örtjän och.. ja... hittade på lite grejer, Liza och Maja gick ner i sjön och brotta ner varandra i vattnet... :P Filmade ;) annars har inget annat hänt... ^^

 

ÖÖÖÖhmmmm ja går till sängs nu faktiskt... ^_^ PUSSHEJ //3LiF

 

  >Orelaterad bild bara för syns skull<

 

 


Av Nora Rainbow - 28 juni 2012 23:53

Idag målade jag en riktigt cool person och en isperation hon heter Alica Stolpe 


   



//Nora  

Av Nora Rainbow - 27 juni 2012 21:25

Så min mamma komm hem från Poland och hon hadde köpte med sig lite grejer. 

 

   

Och efter som Svamparna är så söta så var jag tvungen att ta kort på med Crystal!

           


//Nora  

Av Nora Rainbow - 26 juni 2012 12:12

God morgon,det har inte hänt så mycket idag än har druckigt vanilj te och det smakar skumt :P. Igår såg jag på Awkward bara för att jag inte hadde nått bättre för mig. 


  


//Nora  

Av Nora Rainbow - 26 juni 2012 01:30

Så detta köpte jag på desucon 


En kudde med haruhi suzumiya på. 

   


Ett kort men K-on! på ^^

 

Och ett Luna Lovegood spö. Jag älskar Luna ska nog cosplaya henne någon gång<3

       



//Nora  

Av Nora Rainbow - 25 juni 2012 18:10

Haha jag vaknade typ 12 idag^^Helt slut c:

Desucon var jätte roligt! En massa cosplay och dom var skitbra! Haha jag fick krama en massa furies och stormtroopers c: men jag blev lite sur när en kille höll en skylt där det stog "free hug" och ja gick fram för att krama honom och han skulle krama mig med men då, då vände han på skylten och backade det stog på andra sidan "No hug for u! U mad bro? *trollface*" jag blev jätte ledsen men han bara skratta :c

Jag fick också smaka på skolebrød och och och... de var gott^^

Jag köpte en fluffi spirit hood, jag är inte riktigt nöjd över att de var leopard tema för jag ville ha varg eller husky men jag tror jag ska beställa det från hemsidan c:

 

och jag köpte också en jättefin klänning ^^

 

 

Jag längtar tills nästa gång det kommer ett con, måste verkligen gå då.

Förlåt för den låga uppdateringen men hallå, det är ju sommarlov^^

Av Nora Rainbow - 25 juni 2012 16:10

           


//Nora  




Ovido - Quiz & Flashcards