projectscene

Alla inlägg under april 2012

Av Nora Rainbow - 25 april 2012 22:15

Fixade min lugg lite  . Så skönt att ha platt hår igen! 


       


God natt  


//Nora 

Av Nora Rainbow - 25 april 2012 21:01

Städar just nu  . Haha. 


   

Jag ränsade min gaderob och det var så mycket kläder som var för små!   


   

Målade den här på skolan också när jag hadde tråkigt haha  


//Nora 

Av Nora Rainbow - 24 april 2012 21:47

Jag tänker lägga mig nu.. eller ja, snart. Jag vill nämligen ha sovmorgon :3 Mmmmmm sovmorgon, ja men... aa nu har jag inget att säga heller... mm men GODNATT PUSSHEJ TA DET LUGNT VI KOMMER LADDA UPP VIDEON! :)

Av Nora Rainbow - 24 april 2012 12:05

 


sitter här i skolan,slutar snart!  :D. Vi har tema vecka, tycker vi har vartit ducktiga! ^o^. Bild med datorn och hon som målar heter Emma :D.



                                                  Vad har ni gjort i skolan?

Av Nora Rainbow - 23 april 2012 17:34

HAHAHAHAHA idag har jag Maja och Nora gjort en "vågar du" haha vi skulle dricka så mycket vatten att den som gav upp förlora och var tvungen att äta 100 gr margarin samtidigt kolla på 2 girls 1 cup! haaahahhahaha de gick bra i början av drickandet men efter fyra/fem glas spydde jag, vi har filmat allt^^sedan fortsatte vi, efter 2 glas spydde jag ännu en gång^^efter detta så fick jag då kolla på filmen... det känns som att man äter de som är i videon :( eftersom att smör är mjukt och slemmigt.. USCH. haha efter detta ville Maja att jag och Nora skulle testa att svimma, de är lite svårt att förklara, man sitter på huk och hyperventilerar tills man inte orkar längre då ställer man sig upp och tar ett stort andetag och håller andan. Tills man svimmar. Jag gjorde detta ungefär 8 ggr, och svimmade 5/6 gånger :D Hehe det kanske låter ansvarslöst och dumt men DET ÄR SKITKUL! Hahha Nora lyckades inte :C Jaja heheh vi ses! Måste dra till Taekwon-Do'n ;) UTMANA OSS, VAD SKA VI GÖRA HÄRNEST? Ps. Vi kommer ladda upp film på tävling's saken... :*

Av Nora Rainbow - 22 april 2012 22:16

Mamma kom hem från Norge och hon hadde köpt två grejer till mig och min lilla samling      

Jag har ungefär 11/12 sånna här Japanska dockor redan och tycker dom är underbara! Servetterna var dock nått nytt! Ha en god kväll   


//Nora

Av Nora Rainbow - 22 april 2012 18:18

Ahhhhh, så trött jag har varit och shoppat hela eftermiddagen :P Men jag hittade lite saker ändå :D Ja som ni ser så var de felsta sakerna köpta på New Yorker typ:P 

   Hehhe det hände en ganska skum sak på McDonalds när jag åt där.. Ett par killar typ 5 st. som var runt 11-14 år gick in i Mcdonalds och smög omkring sen slängde dom en stink bomb på marken och sprang därifrån, de var någon som sa idiot på Turkiska jag och mamma kollade på varandra och gapskratta heheh...

   Sen var de ännu skummare, dom gick tillbaka in i macken och beställde mat o.O Jag undrar varför personalen inte portade dom eller något!?                                                   Nästa gång jag är på Frölundatorg ska jag köpa.... SKYRIM!!!!!!!!1111 AWESOME.







           Svart linne: Gina Tricot

Rosa linne: Kappahl   


 

Bikini: New Yorker      

Linnen: Alla från New Yorker  

Bhar: Lindex

Tights: New Yorker

  

Skor: Din Sko

Klocka: New Yorker

Av Nora Rainbow - 22 april 2012 17:24

 

Hadde inte riktigt nån bra kläd dag idag så fick bli hur jag bara ser ut lite random sådär   

Ovido - Quiz & Flashcards