projectscene

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Nora Rainbow - 26 april 2012 20:14


Gör läxor sooooo boring!   Så därför kommer det ett trevligt litet inglägg så ska jag forstsätta med mina läxor  


Herå  


//Nora      

Av Nora Rainbow - 26 april 2012 11:37

Ehm jo jag orkade inte ta på mig något särskilt uppseénde väckande idag så jag tog då på mig det här... :3  

Av Nora Rainbow - 26 april 2012 10:16

 

Jeans:Vet inte   

T-shirt: Gina tricot 

Av Nora Rainbow - 26 april 2012 09:05

Jag är skitnöjd med teckningarna jag gjorde igårkväll :D haha de skulle bara vara en skiss men jag kände för att arbeta ut det^^Check it out iPhoto ville inte samarbeta så jag var tvungen att ta dom oredigerade, hade tänkt att rotera bilden :C Och jag vet, ögonen är galna men hallå? Det är konst, konst är galet C:   


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards