projectscene

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Jag har jättejätte tråkigt :C

Av Nora Rainbow - 21 april 2012 13:33

Ja var pisstrött igår så ja va inte med på filmkvällen men ändå har jag åstakommit bra saker... te.x städat, ätit, läst, sovit, och gjort om proceduren... D: OK jag måste göra något direkt... Hmm kan börja med att sätta på lite soft musik, sedan kan jag kanske hämta något att äta... sedan... ehm... ? VAD SKA JAG GÖRA?! Ahhh jag kollade nyss in lite longboards på blocket, så billig är jag :3 nej men jag hittade en så jag mailade tjejen och hon är typ i USA så jag skulle ringa hennes mamma... numret funkar inte?! 

Jag vill ha min longboard... NU. Jag vill åka på vägen känna luften i ansiktet av farten.. Lyssna på lite musik kanske samtidigt... Ja ni vet... mm men här kommer ett klipp som jag tycker om... JAPP. PUSSHEJ




 
 
ellen

ellen

21 april 2012 15:08

sv; tack detsamma!:D

http://www.Quitebulletproof.bloggplatsen.se

 
felicia

felicia

21 april 2012 15:16

du är ju jätte grym på att åka , man blir ju lite avis x)

btw vad skulle ni säga om ett länk byte ? :)

http://justlikefelicia.bloggplatsen.se

Nora Rainbow

21 april 2012 15:29

Ojj de blev lite missförstått hehe, de är inte jag som åker jag hittade de på youtube och ville dela med mig lite haha :D men jag önskar jag åkte så bra, ska börja träna snart!(när jag får den)//Elif

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards