projectscene

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Spanska :D

Av Nora Rainbow - 19 april 2012 09:22

Sitter på spanskan och tänker... hade nyss prov :C Jag va sjuk igår men de känns som om jag missade andra världskriget eller nåt sånt... x'( Haha någonting som gjorde min dag var Julia och Sara som hade köpt en present till mig från Turkiet  NI ÄR JU SKITGULLIGA!!!!1 TACK :') Haha jag sprang in på toan och bytte tröja direkt^^Det står: I am not Normal <--- Åh gud dom känner mig så bra :') Okej men nu måste jag tillbaka till lektionen PUSSHEJ

.   

 
 
Ingen bild

Trololol LOL

19 april 2012 13:11

OMG dom känner verkligen dig bra !<3 LOLZ

Nora Rainbow

19 april 2012 23:44

Eller huuuuuur

 
Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

21 april 2012 14:13

Skulle vilja ha en sån där tröja om dom fanns i Sverige, haha :3

http://silverstein.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards