projectscene

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Ni får inte glömma frågestunden nu:D

Av Nora Rainbow - 10 april 2012 12:28

Tack alla som tittar in hit haha. Okej så idag ska en främmande man komma in i mitt hus och fixa våran värme sak.. Våra element har varit avstängda i snart 4 dagar de blir kallt efter ett tag   Är det läskigt att en främmande man ska komma på besök? JA. Erkänner du de? Nej.. förutom till er då:3 okej så jag tycker att ni kan göra bättre ifrån er, jag menar vi har en MASSSAAAA sidvisningar men komigen nu. Inga frågor? Frågestunden tar slut på söndag och vi 3 kommer att svara i ett videoinlägg. Och den kommer antagligen bli rolig hehe.. Men den blir inte rolig om vi inte får några frågor så... sneeeeela ställ bara sånna där random frågor typ.. gillar du rutschkanor? Haha ja jag menar det faktiskt. Okej men nu ska jag spela lite MW3 och snacka med Maja och Nora på skype samtidigt. Kolla in min blogg             

 
 
Ingen bild

Ehhh

10 april 2012 21:27

Okej :)

Hur lärde ni känna varandra?
Vad är den galnaste (GALNASTE) saken ni någonsin gjort?
Aweeeeesomaste minnet?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards