projectscene

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

Ehm... Vart är alla? - 3LiF

Av Nora Rainbow - 4 augusti 2012 05:30

Alltså... Jag har varit på semester i 3 veckor nu i Turkiet så jag hade varken tid eller internet för att kunna göra inlägg men... vad hände med Nora och Maja kan man tro... Jag vet inte riktigt varför dom inte gjort något, dock var jag med dom igår, precis när jag hade kommit hem från flygplatsen... Här kommer en snabb review av gårdagen..

 

>Kommer hem
>Upptäcker att buren till våran hamster's (Kan fakiskt inte namnet på den, pinsamt..) bur är öppen

>Letar överallt i huset, hittar den inte
>Ger upp. 

 

Jag har fakiskt ingen aning om varför jag skrev det så... Men det kändes bekvämt :3

Hade bestämt träff med Maja så jag åkte hem till henne med longboarden, har saknat den mycket.

Vi åkte till Ötjärn, vilket är asnära där vi bor, och ringde sedan upp Nora :D

Så jag och Maja åkte då en stund upp till Nora när jag skriker till och hoppar av för jag höll på att köra på nåt levande.. Det var en jätte gullig minigroda =^-^=    Maja tänkte att vi kunde fixa en present till Nora så vi typ samlade på oss 10 små grodor och lade >FÖRSIKTIGT< ner dom i miin jackficka och åkte för att möta Nora, hon visste att det var nåt skumt när vi ville att hon skulle blunda och öppna handen men ändå... HON BLEV ASRÄDD<3 Hihih c: Så vi prata nån timme eller så sedan drog alla hem.. Nu fortsätter jag min förra historia om hamstern.

>Sitter spelar dator, fråga dyker upp i mitt huvud.
>Går ner till pappa för att fråga
>Ser en fluffig boll sitta framför datorn på golvet, pappa somna i soffan
>Väcker pappa och säger till att hamstern hade kommit fram
>Kaos utbryter, tar fram hov för att hamster springer så snabbt
>Lägger cirkeln av håven FÖRSIKTIGT över hamster, den satt stilla

   ALLA GLADA!

 

Ja så där har ni min dag :D! 
FÖRLÅT. Verkligen, för alla som väntat och väntat på att vi ska göra inlägg, men TACK för att en del inte fakiskt försvinner helt... :3  
Klockan är 05:34... Trött? Nej inte alls.. nejmen faktiskt så är jag inte det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards