projectscene

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Citat

Av Nora Rainbow - 23 oktober 2012 21:13

Tjena! Vet ni? Jo Amanda Jenssen's nya album                                             är på vär och två låtar har kommit ut!                                                                           sjuk bra! :D Men i alla fall så tänkte jag skriva av mig lite citat                           då och då på bloggen som kommer lite här och vart för jag                              spammar skype home jätte mycket känner jag nu stackars                                    alla mina vänner som har fått lida, haha!                                                                                                  Så säg som det är, för den här gången krävs det mer                                         innan jag öppnar armarna. Förlorar mig, och känslorna                                    faller fritt på midnattsgatorna för vem bryr sig om                                     våra hjärtan blir förstörda? - Håkan Hällström   Och juste jag är                       ledsen om inläggen är lite röriga men min ''enter'' knapp funkar inte så                                         det är inte så mycket jag kan göra åt just nu >.<                                                                        //Nora               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Skapa flashcards