projectscene

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

....Jag är en fegis x__x -3LiF

Av Nora Rainbow - 4 augusti 2012 17:15

Spelar Slender... hade tagit 3 sidor och tänkte klicka på esc för att pausa... det finns visst ingen paus knapp ;__; 

Det var visst ganska enkelt dedär med att ladda ner spelet :3 sätter en länk häääär till spelets startsida HIHI<3

:D

Här har ni en review av min burksamling. Hejdå

 

 
 
Sara

Sara

4 augusti 2012 18:33

Tjao! Nica header!

Villa bara att du ska veta att du kan bli "Veckans blogg"! Hur coolt är inte det???

Kika in och kolla om det är något för dig :D
Länk: http://sknn.blogg.se/2012/august/veckans-blogg.html

Hej!

http://sknn.blogg.se

Nora Rainbow

7 augusti 2012 20:13

går ju inte :c

 
Sofia

Sofia

5 augusti 2012 11:57

taack :D

http://byfia.com

Nora Rainbow

7 augusti 2012 20:04

Varsegod!

 
ADARAS.se

ADARAS.se

5 augusti 2012 15:36

ooh, blev sugen på energidryck nu! Mitt beroende ... <3

http://adaras.se

Nora Rainbow

7 augusti 2012 20:03

Haha, man blir det xD

 
Ingen bild

Josefineeee

6 augusti 2012 17:20

Kan inte du berätta eller beskriva exakt hur man laddar ner slendergame, för jag vet inte vilken fil/länk man ska ladda ner, eller hur man kör spelet :( Antingen är jag trög eller så är det komplicerat!

Nora Rainbow

7 augusti 2012 20:03

Jovisst!
PC: Ladda ner Rapidshare v 9.5 för windows (du ser flaggan) och den kommer laddas ner fast i en fil du måste konvertera i torrent, så när den har laddat ner med torrent så drar du bara filen till skrivbordet och öppnar mappen, där finns genvägen till spelet.

Mac: Ladda ner från Rapidshare v 9.5 för Mac (du ser äpplet c;) och sedan antar jag att du gör som med alla mac program :D
Hoppas verkligen det hjälpte även om jag inte riktigt vet hur man gör på Mac :/ HA DE BRA!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards