projectscene

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

Sleeendaah -3LiF

Av Nora Rainbow - 4 augusti 2012 05:36

Mmmm tror inte många är så vakna just nu.. men... jag ska spela Amnesia nu :D Bara för att jag kan! Ville bara dela med mig av denna händelse tillsammans med följande fråga;

HUR SJUTTON LADDAR MAN NER SLENDER PÅ PC? HAR NERLADDNINGSLÄNKEN MEN FATTAR EJ.

Filen är Zip'ad och jag vet inte hur man gör sådana grejsemojser :C

 



Annars sitter jag här, varit vaken sedan ett igårnatt... alltså jag fick ingen sömn mer en typ 10 minuter på bussen påväg till flygplatsen och det gick ingebra att sova på flyget... Suck och stön.

Min pappa är så gullig, han ber mig kolla om mina lakan är smutsiga för att han tyckte att dom var det så jag kolla under täcket och där ligger en monster tröja och t-shirt 8) HIHIHIHIHI SUPERGLAAAH<3 Sedan när jag går ner till kylskåpet ser jag en monsterdricka och pappa ba; Den är till dig, jag tänkte på dig såfort jag såg den :)

 

hihihiihihihihi

Spammar med Happy Hardcore låtar just nu >_> och en massa annan elektronisk skit<3

Tror jag dygnar.. har nog inget val
Här harni en gif.
   

 
 
Sofia

Sofia

4 augusti 2012 14:50

Hej! jag är med i en tävling och behöver verkligen din hjälp!

Gå in på länken, klicka rösta och sedan acceptera för fabesbook. Som tack för hjälpen får du en länk i ett inlägg på min blogg <3

http://www.fashionphotoproject.se/241

http://byfia.com

Nora Rainbow

7 augusti 2012 20:13

Lycka till! Röstade c;

 
Hannah

Hannah

8 augusti 2012 01:33

Mihi, älskar amnesia! Kollar du på pewdiepie något? ^^
Älskar eran blogg ;3

Kolla gärna min blogg ^_^

http://Www.hannisch.devote.se

Nora Rainbow

9 augusti 2012 11:50

Stolt prenumerant!
Du har en bra blogg du med! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Skapa flashcards