projectscene

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Min ängel<3 3LiF jao

Av Nora Rainbow - 15 juni 2012 20:01

ÖÖÖöhmm.. gissa vad :)

VI HADE SKOLAVSLUTNING IDAG?! DET VISSTE INTE HALV SVERIGES BEFOLKNING INTE ALLS.

Nej men de var väl skönt att skolan slutade, denna terminen har pressat sig fram i ljusets hastighet och jag kan inte fatta vart all tid har tagit vägen.

När jag kom till klass 63 kunde jag inte se mig själv såhär, ha en blogg tillsammans med NORA. Hon gick på min förra skola i min parallell klass och jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli vän med henne ärligt talat.

Sedan Maja?!

Hon har gått tillsammans med mig i fiol ända sen jag och hon var 6-7 år?!

Hon tyckte jag var skum... hon undvek mig hehe..

Jag kan inte förstå hur allt det här har gått till, men jag är glad att det blev så.


Tack alla som har varit med mig det här läsåret och förgyllt mina skoldagar^^(också på fritiden..) 


Annars har jag inte firat lovets början på nåt speciellt sätt, varit på skolan firat, åkte hem fick present (även kallat pengar) och farmor och farfar titta in hos oss, därefter har jag bara läst.

Jag fick låna 3e boken i serien The Hush Hush Saga  idag av Felicia och har nu läst ut den.. jag undrar verkligen om det finns en 4de bok för annars blir jag arg. Riktigt arg.

Men inte tillräckligt för att visa det 8)


Kollade nyss upp det, den fjärde boken existerar och heter Finale(tror den heter Finalen på svenska). Måste se om den finns på bibblan 8)


Bild på outfit + facelook och en mysig Maja 8)


   

Var snäll och ignonera tvättkorgen.


     


Jag upptäckte en sak. GUD så mycket jag har förändrats utséendes mässiiigt!  







 



 

Det här  


 

   

                                    ^Åh så fint.. 



 

 

                                      Till dethär.


 

     

 Nej men jag tror jag är den som ser mest förändring ändå.. Jaja :3 Maja, här är en bild på dig<3 Du tog min mobil, betalar dina misstag<3

 












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards